Livrarea

Timpul obișnuit de livrare al produselor cumpărate de pe site-ul nostru este între 2 și 48 de ore din momentul confirmarii telefonice a comenzii primite in intervalul orar 09:00 – 16:00, de luni pana vineri.

Pentru comenzile peste 400 lei transportul este gratuit. Pentru comenzile sub 400 de lei pretul transportului va fi comunicat telefonic. Pretul poate diferi in functie de greutate si distanta.

Taxele percepute pentru transport sunt urmatoarele:

TRANSPORTUL ESTE GRATUIT PENTRU TOATE COMENZILE CE DEPĂȘESC VALOAREA DE 400 DE LEI, ATAT ÎN BUCUREȘTI CAT ȘI ÎN ȚARĂ pentru localitațile aflate in reteaua nationala a firmei de curierat – vezi anexa.

Pentru localitățile care nu se regăsesc în rețeaua de acoperire a firmei de curierat se taxează kilometri suplimentari de la cea mai apropiată agenție teritorială.

 

TARIFE APROXIMATIVE ZONA METROPOLITANĂ*

Tip expediere

Ora maxima de

Preluare

Timp maxim de

Livrare (h)

Tarif (RON)

Plicuri/ Colete – max 3 KG

16:00

24

8

Kg aditionale

16:00

24

0,7

Taxa Express ** - max 3 KG

12:00

2-6

10

Taxa livrare Sambata/Duminica**

   

15

 

Tariful este exprimat in lei si nu include TVA.

* Zona Metropolitana cuprinde: Bucuresti, Otopeni, Pipera, Voluntari, Pantelimon, Dobroesti, Popesti - Leordeni, Magurele, Bragadiru, Chiajna, Mogosoaia, Chitila, Buftea, Dudu, Rosu.

** Taxa Express si Taxa Livrare Sambata/ Duminica se adauga la pretul initial al plicului sau coletului.


TARIF APROXIMATIV NAȚIONAL

Tip expediere

Ora maxima de

Preluare

Timp maxim de

Livrare (h)

Tarif (RON)

Plicuri/ Colete – max 3 kg

16:00

24

16

Kg adiționale

16:00

24

0,8

Taxa livrare Sambata*

   

15

 

Tariful este exprimat in RON si nu include TVA.

*Taxa Livrare Sambătă se adaugă la pretul inițial al plicului sau coletului.

Clientul va calcula costul transportului in funcție de grila și informațiile de mai sus.

 

Servicii bonus :

  • In cazul unei livrari nereusite, cea de-a doua incercare de livrare este gratuita;
  • Contactarea telefonică a destinatarului;
  • Depozitarea in vederea redirecționării.

 

Recepția produselor

La receptia produselor, dacă observati deprecierea coletului sau dacă produsele nu corespund comenzii dvs., le puteți returna curierului care va intocmi un proces-verbal de constatare și vom putea lua ulterior masurile care se impun.

Recepția produselor reprezinta acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună și corespund cantitativ și calitativ cu comanda efectuată, proces care are loc in momentul semnării documentelor fiscale legale ce insoțesc coletul.

Factura constituie contract de vanzare/cumpărare conform legislației romane în vigoare.

Clientul își exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul că a primit produsele care sunt conforme cu comanda si cu nevoile acestuia.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de MMX Solutions SRL fata de orice client in cazul nelivrării sau a livrării necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de MMX Solutions SRL de la acest client.